torsdag 11. mars 2010

vaskerommet mitt

Vaskerommet mitt ser som oftast ut som om ei bomba har slått ner der... Og det har det kanskje òg. Dette er egentlig det kjekkaste rommet me har i huset vårt. Her oppbevara me alle klærne våre, vaska og tørka klær, oppbevara allslags ytterklær og andre viktige ting.




Når me rydda andre plasser i huset, er det som regel vaskerommet som blir dumpeplassen for alt...




Heldigsvis har eg systemer og orden inni skapene, så det tar egentlig berre ein liten halvtime å rydda på plass og vaska litt.


Nå er det orden igjen og fungera som det kjekkaste rommet i huset:)


Dette rommet var egentlig kjøkken då me kjøpte huset for snart 14 år siden. Eg har malt dei gamle kjøkkenskapene, veggene og flisene. Fått nye benkeplater og nytt golvbelegg. Ungane og me hadde kleskap på soverommene. For meg fungera dette møkje bedre, med alt på ein plass.




I løpet av våren skal me skifta ut det eina glaset med ei dør og me har planer om å skifta ut garderobeskapene. Då blir rommet ennå kjekkare:)

2 kommentarer:

  1. For et flott rom, då!!!
    Eg har en drøm.....men det blir med det; har for lite hus til eget vaskerom. Men det går greit, vi liker oss her og må ta det som det faller seg;D
    Men ble litt inspirert no til å bedre badet mitt; du skjønner, gubben har kanskje endelig bestemt seg for at vi skal bo her vi bor...og da kan jeg boltre meg her i stedet for å vente til vi finner et annet sted (har ventet med det meste i 5 år nå, så..)
    brito

    SvarSlett
  2. Oiii for et kjekt vaskerom - meget unikt - og praktisk!!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett