lørdag 27. mars 2010

40 år


Då var feiringen av den "store" dagen over. Det starta med et lite selskap på dagen min. Ungane sette lys på kaka og sång bursdagssangen til meg:) Så hadde dei kjøpt ei kjekke bok om barndom på 70-tallet. Kjekke lesing for meg, og fasinerandes for ungane å sjå koss me hadde det i gamledagar...




Om kvelden reiste eg på tur med jobben til Bremen. Fru Sund og Fru Østensen hadde planlagt kos og kviss utover kvelden. De hadde ei daiger flaska sjampis i kofferten, så det blei litt feiring av dagen min der òg:) Bremen er ein knallkjekke by med korte avstandar, god mat og kjekke butikkar. Fekk shoppa litt klær til meg sjøl og gutta boys. Te pappen hadde eg med meg 3 kvotar, så det var nok han som var den mest fornødde då eg kom him:)


Takk for turen, damer, dåkke e best!


Vel hima var det planlegging av neste selskap. Fredag kveld var det tante/søskenbarn-selskap og lørdag ettermiddag foreldre og svigers-selskap:)


Sist helg var det det store finale-selskapet.... Eg og "Goff" slo samen selskapene våre og leigde grendahuset. Lørdag kveld kom det 46 gjester til fest. Då serverte me reka, blåskjell og masse gode salatar, vin og øl til maten, og det blei kanongod stemning!

Venninnene mine hadde laga sang som de framførte til latter og klapping fra de andre gjestene. De kjenner meg ganske godt, så det var gode poenger i fleng:) Tuuuusen millionar takk:) Etterpå hadde me kviss, allsang og dans te me pitla oss him tidlig søndag morgen...

Takka for adle pakkar, penger og blomster:) Nå "jobba" eg med presangen fra min beste halvdel. Ei lang-helg-uten-ungar-kose-tur. Då har me skaffa barnevakt og skal reisa til Krakow. Gleda meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar