søndag 14. mars 2010

Før og nesten ferdige eikeskap

Desse eikeskapene har me hatt i 16 år. Då sko me ha alt i mørk, beisa eik... Eg fekk de laga på et møbelsnekkerverksted, så ingen har akkurat like. De er store og eg har alltid syntes de er for mørke.


Nå har eg etter lengre tid fått bestemt meg for at de skal bli kvite:) Eg er ikkje heilt ferdige med de, for eg klarte sjølsagt å knusa ei av skapdørene... Eg ser jo nå at dei passa bedre inn sjå oss nå, og ef føle ikkje at dei kjeme imot meg lenger.


Rektigt så fint synes eg, sjøl om eg ikkje er ferdig med dørene ennå, og så skal de få et strøk te...








1 kommentar:

  1. Heia! Skapene blei barra heilt KONGE! Syns de var fine i eik o eg da, men nå var de PERFECT! Likte god vaskerommet ditt o eg, - godt å sjå at det kan vara bomba fleire plasser enn sjå ås:-) Ha ein finfin kveld viare. PS 39???
    klem anna

    SvarSlett